Válságálló befektetés? Skintim franchise!
Manapság új márkát építeni szinte lehetetlen. A márkaismertség alapját biztosító közösségi média jelenlét mellett a hagyományos médiafelületeken való megjelenés is a meglévő, bejáratott márkanevek, jelentős szakmai és üzleti háttérrel, legalább évtizedes múlttal rendelkező társaságok számára nyújt megfelelő hátteret. A médiaköltség ugyanakkora elérés és realizálható árbevétel biztosítása mellett legalább öt-hatszorosa a néhány évvel ezelőttinek. Arról nem is beszélve, hogy a márkaépítéshez elsősorban kitartás, így idő, másodsorban jelentős anyagi invesztíció és szakmai tapasztalat szükséges.
Kizárólag közösségi médiás- valamint a keresőszolgáltatásokon való jelenlétre havi szinten többmillió forint szükséges ahhoz a jelenléthez, ami a Skintim szépségszalonhálózatot iparága egyik vezetőjévé tette. Köszönhetően a havonta közel félmilliós Facebook és Instagram elérés, valamint a kiemelt keresési találatoknak a Google és a Waze rendszerében. Utóbbi esetén havi szinten többezres útvonaltervezéssel, és mintegy kétszázezres eléréssel.
A Skintim fast beauty hálózat részeként jelenleg országszerte 9 szépségszalon üzemel. Ezek közül három franchise partnereink üzemeltetésében.
Franchise partnereinkkel együtt havonta négyezernél is több vendéget kezelünk. Az egységes, országos adatbázisnak köszönhetően már az indulástól kezdve jelentős forgalmat biztosítva az egyes szalonoknak, amit a folyamatos, központi marketingnek és partnertámogatásnak köszönhetően éveken át, hónapról-hónapra növelni is tudunk. Így akár már 4-6 hónap után önfenntartóvá válhatnak az egyes egységek, mindemellett a befektetés pedig akár 12-16 hónap alatt meg is térülhet.
Hogy miért válságálló a Skintim szépségszalon hálózat? Egyfelől az országszerte ismert – hét éve jelenlévő – brand révén azonnali ügyfélkört biztosítunk partnereinknek, az egységes szolgáltatásportfóliónak, árazásnak, a professzionális üzleti háttértámogatásnak köszönhetően. Másrészt akár már a cégalapítástól, a munkaerő toborzáson át, az üzlethelyiségek kialakításig, a működtetésig bezárólag minden területen támogatjuk tevékenységüket. Az egységes termékbeszerzés, a saját márkás termékek révén a piaci kitettség (árukészlet és költségek terén) is alacsonyabb az iparágban megszokottnál. A központi marketingtevékenység, az országosan egyedülálló Facebook, Google és egyéb médiapartneri (print, outdoor, járműreklám, stb.) megállapodások, kiemelt piaci jelenlétet biztosítanak.
Az elkövetkező időszak komoly kihívás elé állítja majd szinte a gazdaság, ezzel pedig a társadalom teljes egészét. Köszönhetően a felépített márkának, a vele járó piaci előnyöknek, az alacsony belépési és kigazdálkodható működési költségeknek, még a legválságosabb hónapokban is profitábilis vállalkozásként működhetnek tovább partnereink. A Skintim a szépségipar azon – alapszükségleteket kielégítő– szegletét képviseli, amelyet talán soha, vagy a legvégső esetben „hagyják el” a vendégek. A válság nyomán átalakuló piacon mind a számos bezárni kényszerülő egyéni, illetve legfeljebb 1-2 szalonból álló kozmetikai vállalkozások felől, mind pedig az üzemeltetésük tekintetében sokkal költségigényesebb, többszörös befektetési igényű szolgáltatások ügyfélköréből is remélhetünk új vendégeket. Hiszen, ha többszázezer forintos kezelésre nem is, de egy néhány ezer forintos „gyantázásra” mindig lesz módja a legtöbb valamit magára adó hölgynek!
Egyszer pedig minden válság véget ér. Így nem mindegy, hogy megerősödve, egy jól működő, mind nagyobb és erősebb szövetségben éljük ezt át, vagy pedig egyedül harcolunk az egyre csak tornyosuló viharfelhők árnyékában a szépségipart végtelen, és néha igencsak haragos óceánjában. A Skintimben még az ég is mindig rózsaszín, mert a szépség alap!
Hogy mit is kínálunk partnereinknek, arról bővebben itt tájékozódhat:
https://skintim.hu/about/skintimfranchise.html
Ha pedig további részletek érdeklik, vagy személyesen egyeztetne velünk, kérjük írja meg elérhetőségeit az info@skintim.hu e-mail címünkre.